Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АЛГОРИТМДІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҮШІН LEGO WEDO EDUCATION КОНСТРУКТОРЫН ПАЙДАЛАНУ

Жарияланған June 2025

31

33

Г.Ж. Ануарбекова+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0002-9272-609X
Н.А. Текесбаева+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0001-7864-8219
Б.Қ. Смағул+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0002-1889-1185
А.Қ. Мошкалов+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0002-7079-6361
Қ.А. Беделов+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0001-8359-6054
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Бұл зерттеу бастауыш сынып оқушыларының алгоритм ойлау қабілетін дамыту мақсатында Lego WeDo Education конструкторы пайдаланудың тиімділігін анықтауға бағытталған. Жұмыстың негізгі мақсаты – Lego WeDo интерактивти модели негізінде алгоритмдеу негіздерін оқыту әдістемесін әзірлеп, они тәжірибе жүзінде сынқтан өткізу. Бұл зерттеудің мақсаты - тәжірибеге негізделген сабақтардың логикалық ойлау мен жүйелі жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға әсерін анықтау, сонымен қатар оқу үдерісінде конструкторды қолданудың тиімділігін бағалау болып табылады. Зерттеу барысында 2-4 сынып оқушыларымен эксперименттік оқыту жүргізілді, оқушылардың жауаптары мен тапсырма нәтижелері талданды. LEGO модельдерімен жұмыс істеуге арналған арнайы сабақ бағдарламасы жасалды. Зерттеу нәтижелері Lego WeDo-мен жүйелі түрде өткізілген сабақтар оқушылардың алгоритмдік ойлау қабілетін айтарлықтай жақсартуға ықпал ететінін көрсетті. Бұл олардың тапсырмаларды талдау, әрекеттер тізбегін құру және нәтижелерді бағалау дағдыларының жақсарғанынан көрінеді. Бұл нәтижелер қазіргі заманда қажетті маңызды құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін білім беру процесінде LEGO WeDo-ды пайдаланудың зор мүмкіндігі бар екенін дәлелдейді.

pdf
Тіл

Қазақ

Як цитувати

[1]
Ануарбекова, Г., Текесбаева, Н., Смағул, Б., Мошкалов, А. і Беделов, Қ. 2025. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АЛГОРИТМДІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҮШІН LEGO WEDO EDUCATION КОНСТРУКТОРЫН ПАЙДАЛАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 90, 2 (Чер 2025), 232–240. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2025.90.2.020.