Мақалада болашақ мұғалімнің сандық білім беру ресурстарын қолданудың кейбір теориялық-әдіснамалық мәселелері қарастырылады. Зерттеуде білім берудегі ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар құралдарының мүмкіндіктерін кешенді пайдалану оқу процесінің өзекті қажеттіліктеріне, оқытудың мазмұнының ерекшеліктеріне, әдістері мен нысандарына сәйкес келетін көпфункционалды сандық білім беру ресурстарын әзірлеу және пайдалану есебінен қол жеткізілуі мүмкін деп анықталады. Авторлар мақалада ғылыми–педагогикалық әдебиеттерге талдау жасау арқылы сандық білім беру ресурстарын оқу процесіне енгізу бағыттарын және оны сипаттау және қолдану үшін қажетті білімді дамытудың психологиялық қағидаларын, сонымен қатар білім беру жүйесінің сандық білім беру ресурстарына қажеттілігінің негізгі талаптарын көрсетуге тырысады.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ҚОЛДАНУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Жарияланған June 2021
137
23
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Сыдыхов, Б. , Касиетова , .А. і Диқамбай , Н. 2021. БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ҚОЛДАНУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 69, 1 (Чер 2021), 421–425.