Мақала мектеп оқушыларын робототехникаға оқытуда толықтырылған шындық (AR) технологияларын қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Иммерсивті технологиялардың негізгі тұжырымдамалары, олардың жіктелуі және AR-ны білім беру процесіне біріктірудің әдістемелік тәсілдері қарастырылады. Оқушылардың көрнекілігін, интерактивтілігін және қатысуын арттыруды қоса алғанда, дәстүрлі оқыту әдістерімен салыстырғанда AR артықшылықтарына талдау жүргізілді. "Цифрлық Қазақстан"бағдарламасы шеңберінде мектеп біліміне Ar енгізудің қазақстандық тәжірибесіне ерекше назар аударылды. Қазақстанның білім беру мекемелерінде AR-ны табысты пайдалану мысалдары, сондай-ақ роботтарды бағдарламалауды оқытуда технологияның тиімділігін көрсететін шетелдік кейстер ұсынылған. Жабдықтардың жетіспеушілігі, мұғалімдердің әдістемелік дайындығы және сапалы оқу материалын әзірлеу қажеттілігі сияқты AR-ны енгізу мәселелері қарастырылады. Шындықты толықтырудың екі негізгі әдісі анықталды-жаңа виртуалды нысанды қосу және ақпарат қабатын қосу. Қорытындыда ұлттық AR-қосымшаларды құру және педагогтердің біліктілігін арттыру қажеттілігін қоса алғанда, білім беру саласында AR-ны одан әрі дамыту бойынша ұсыныстар тұжырымдалған.
ОҚУШЫЛАРДЫ РОБОТОТЕХНИКАҒА ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНАЙЫЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
Жарияланған June 2025
37
27
Аңдатпа
Тіл
Русский
Як цитувати
[1]
Гриншкун, А., Жабаев, Е. і Ревшенова, М. 2025. ОҚУШЫЛАРДЫ РОБОТОТЕХНИКАҒА ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНАЙЫЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 90, 2 (Чер 2025), 271–280. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2025.90.2.024.
https://orcid.org/0000-0003-3882-2010