Қазіргі заманғы жоғары білім беру сапасын арттыру, үлкен көлемдегі деректерді басқару, білім беру траекторияларын дербестендіру және білімге қолжетімділікті қамтамасыз ету сияқты көптеген сын-тегеуріндерге тап болуда. Жасанды интеллект (ЖИ) бұл мәселелерді шешуде маңызды құралға айналып, процестерді автоматтандыру, нәтижелерді болжау және басқарушылық шешімдерді қолдау мүмкіндіктерін ұсынады. Бұл шолу жоғары білім беруді басқаруда ЖИ-ді қолдануға байланысты алдыңғы ғылыми зерттеулерді талдауға арналған, оның ішінде әлемдік тәжірибе мен Қазақстан Республикасының тәжірибесіне ерекше назар аударылған.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ БАСҚАРУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ПАЙДАЛАНУ: ӘЛЕМДІК ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕ
Жарияланған June 2025
70
68
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Як цитувати
[1]
Елубай, Г., Ахметов, Б., Гнатюк, С. і Шуйтенов, Г. 2025. ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ БАСҚАРУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ПАЙДАЛАНУ: ӘЛЕМДІК ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 90, 2 (Чер 2025), 200–209. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2025.90.2.017.
https://orcid.org/0000-0003-4992-0564