Мақалада Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік
бағдарламасы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы, “Цифрлық Қазақстан” мемлекеттік
бағдарламасы секілді номативтік құжаттардағы ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге қажет білім,
білік, дағдының көлемі арттырудың тиімділігі анықталған, құзыреттілік педагогтың ақпараттық теориялық
және сауаттылық негіздері көрсетілген.
Мақалада ақпараттық қоғам жағдайында кез келген болашақ педагогқа ақпараттық білім негіздерін игерту,
ақпараттық- коммуникациялық технология (АКТ) құралдарын өзіндік білім алуға қолдану мен оның
мүмкіндіктерін кәсіби қызметтеріне танымдық және дидактикалық құрал ретінде пайдалану дағдыларын
қалыптастыру қажеттілігі қарастырылған. Еліміздегі жоғары оқу орындарында болашақ педагогта мамандарын
даярлау қажеттіліктері мен әлеуметтік –педагогикалық іс-әрекеттерінің негізгі бағыттары баяндалынады. Және
де, болашақ педагогтардың ақпараттық-коммуникациялық құзырлығын қалыптастыру жайында анықтамалар
мен еліміздің және шет елдік ғалымдардың еңбектеріне шолу жасалынған.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ƏДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Жарияланған March 2021
168
224
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бактыбаев, Ж. і Тұрысбекова, М. 2021. БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ƏДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 73, 1 (Бер 2021), 142–151. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-7901.21.