Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ҚАШЫҚЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ БАСҚАРУ

Жарияланған March 2021

338

162

С.Б. Кенжегулова+
Халықаралық бизнес университеті, Алматы қ
Г.О. Сейдалиева+
Халықаралық бизнес университеті, Алматы қ
Г.А. Абдулкаримова+
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ
Ф.Р. Гусманова+
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ
Халықаралық бизнес университеті, Алматы қ
Халықаралық бизнес университеті, Алматы қ
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ
Аңдатпа

Мақалада университет студенттерінің өзіндік жұмысын ұйымдастырудың әртүрлі формалары мен әдістерінің негізгі ерекшеліктері қарастырылады. Алынған білім мен дағдыларды меңгеруге бағытталған өзіндік жұмыс студенттерге орындалатын жұмыстың сипатын толық түсінуге және жеке қызметін ұйымдастыруды толығырақ түсінуге мүмкіндік береді деген пікір негізделген. Жоғары білім беруде қашықтықтан оқытуды жүзеге асыру аясында студенттердің өзіндік жұмысының мақсаттары мен функциялары қайта қаралды, олардың білім беру үрдісіндегі рөлі едәуір артады. Университет студенттерінің өзіндік жұмысының маңыздылығын анықтауды зерттеу барысында кейбір тұжырымдар жасауға мүмкіндік беретін нәтижелер алынды, мысалы, белсенді өзіндік жұмыс ынталандырушы факторлар болған кезде ғана мүмкін болады: студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысуы, қарқынды педагогика, тапсырмаларды даралау және мұғалімнің тұлғасы.

.pdf (Русский)
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кенжегулова, С. , Сейдалиева, Г. , Абдулкаримова, Г. і Гусманова, Ф. 2021. ҚАШЫҚЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ БАСҚАРУ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 73, 1 (Бер 2021), 178–184. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-7901.26.