Мақалада виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларын орта мектептің білім беру процесіне енгізуге ықпал ететін факторлар қарастырылған. Осындай факторлардың қатарына V виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларымен айналысатын ірі компаниялардың пайда болуы, салаға инвестициялардың өсуі жатады. Бұл факторлар виртуалды және кеңейтілген шындық технологиялар нарығының дамуына және виртуалды және кеңейтілген шындықтың көптеген бағдарламалық жасақтамасының пайда болуына, инфрақұрылым бағасының төмендеуіне ықпал етті: көзілдіріктерге, шлемдерге. Тағы бір фактор нарықтың түсінуі: виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларын білім беруде қалай қолдану керектігін. Білім беру саласының осы технологияларды енгізудің артықшылықтарына байланысты психологиялық түрде дайын болуы. Мақалада сондай-ақ аталған технологияларды енгізу саласындағы шешілмеген міндеттер, атап айтқанда, аталған технологияларды мектептің оқу процесіне енгізу әдістемелерінің болмауы, виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларын орта мектепте оқыту мен оқытудың заманауи құралы ретінде пайдалануды негіздеу әдістемесінің, пайдалану әдістемесінің болмауы атап өтілді. Зерттеулердің алынған нәтижелері тақырыптың даму деңгейін түсінуге көмектеседі және білім беру саласындағы цифрландыру жұмыстарына ықпал етеді.
МЕКТЕПКЕ ВИРТУАЛДЫ ЖӘНЕ КЕҢЕЙТІЛГЕН ШЫНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ЕНГІЗУ ТУРАЛЫ
Жарияланған March 2021
222
320
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Сарсимбаева, С. , Мукашева, М. , Корнилов, Ю. і Омирзакова, .А. 2021. МЕКТЕПКЕ ВИРТУАЛДЫ ЖӘНЕ КЕҢЕЙТІЛГЕН ШЫНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ЕНГІЗУ ТУРАЛЫ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 73, 1 (Бер 2021), 190–197. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-7901.28.