Бұл мақалада кейбір педагогикалық және әдістемелік аспектілері дәстүрлі оқыту жүйесінен жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытуға көшудің аудиториялық және қашықтықтан оқыту түрлері аясында қарастырылған. Зерттеудің негізгі міндеттері критериалды бағалауды қолданудың тиімділігін зерттеу, сабақтардың оңтайлы қысқа мерзімді жоспарларын және оларға арналған әдістемелік материалдарды әзірлеу болды. Сонымен қатар, қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың мәнін талдауға интерактивті әдістерді қолдана отырып баса назар аударылады. Зерттеу нәтижесінде әртүрлі типтегі физика сабақтарына арналған жүйелік әдістемелік материалдары жасалды. Олардың тиімділігінің өлшемі педагогикалық эксперимент Петропавл қаласының бірнеше мектебінде өткізілген болды. Мақалда оқушылардың жетістіктерін диаграмма түрінде критериалды бағалау кезінде оқытудың интерактивті әдістерін қолдана отырып жаңадан жасалған материалдарды қолданудың тиімділігін анықтау нәтижелері келтірілген. Сонымен қатар, орта мектептің жоғары сыныптарында физиканы оқытуда педагогикалық экспериментті жүзеге асыру синхронды және асинхронды қашықтықтан оқыту форматтарында өтті. Педагогикалық эксперименттің нәтижелері ұсынылған әдістердің оқушылардың үлгеріміне оң әсері туралы айтуға мүмкіндік береді.
ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ КҮНДІЗГІ ЖӘНЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА
Жарияланған July 2021
448
320
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Усеинов, Б., Солодовник, А., Дьяченко, Л. і Баянова, Е. 2021. ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ КҮНДІЗГІ ЖӘНЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 74, 2 (Лип 2021), 68–76. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-7901.08.