Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

УНИВЕРСИТЕТТЕРДІҢ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА АРНАЛҒАН БҰЛТТЫ ҚОСЫМШАЛАРДЫ МАСШТАБТАУ МІНДЕТТЕРІ

Жарияланған December 2021
Биоресурстар және табиғатты пайдалану ұлттық университеті, Киев қ., Украина
«Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КеАҚ, Семей қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Білім берудегі заманауи бұлтты технологиялар студенттер мен мұғалімдерге онлайн қызметтер ретінде ресурстар беруді қамтамасыз ететіні көрсетілген. Бұлтты ортаны пайдалану кезінде ақпарат бұлтта сақталады. Сонымен қатар, жеке компьютерге қосымша бағдарламалық жасақтаманы арнайы орнатудың қажеті жоқ. Бұл жағдайда бұлтты технологиялар оқу сапасын арттыратын және оқушылардың ұтқырлығын арттыратын жоғары тиімді құрал болып табылады. Жоғары оқу орындарының оқу үдерісінде бұлтты қосымшалардың дамуының техникалық аспектілері мен болашағы туралы айта отырып, ақпарат алмасудың жылдамдығы мен қауіпсіздігі тұрғысынан бұлтты шешімдердің маңызды сипаттамаларына назар аудару қажет екені дәлелденген.

Университеттің цифрлық білім беру ортасы  үшін бұлтты қосымшаларды  масштабтау алгоритмі, сонымен қатар желілік сұраныстың орындалу уақытын анықтау алгоритмі сипатталған.

Университеттің цифрлық білім беру ортасының күйі туралы ақпарат негізінде реактивті масштабтау және университеттің цифрлық білім беру ортасының тиімділігін бағалау ережелерінің жиынтығы құрылады.

.pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Лахно, В., Кыдыралина, Л. і Береке .M. 2021. УНИВЕРСИТЕТТЕРДІҢ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА АРНАЛҒАН БҰЛТТЫ ҚОСЫМШАЛАРДЫ МАСШТАБТАУ МІНДЕТТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 99–105. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7901.13.