Мақалада критериалды тәсіл негізінде информатикадан оқушылардың функционалдық сауаттылығын бағалау жүйесінің тиімділігі педагогикалық тәжірибе жүргізу арқылы дәлелденіп және тәжірибелік жұмыстардың нәтижелері жайлы қорытындылар жасалды. Педагогикалық тәжірибе үш кезеңнен тұрады. Анықтаушы кезеңде информатикадан жасалған бағалау тапсырмаларының оқушылардың функционалдық сауаттылықтарының бағыттарын қаншалықты ескере отырып жасалғандығы анықталды. Ізденуші кезеңде информатикадан критериалдық тәсіл негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын бағалау тапсырмалары мен есептері жасалды. Оқыту-бақылау кезеңінде информатикадан критериалдық тәсіл негізінде жасалған функционалдық сауаттылығын бағалау жүйесінің информатика пәнінен оқушылардың білім сапасы мен оқыту әдістемесіне әсері анықталды. Сонымен қатар, тәжірибе барысында «Информатикадан оқушылардың функционалдық сауаттылығын бағалау тапсырмалары» атты оқу-әдістемелік құралы пайдаланылды. Бақылау топтарында оқыту барысында білімді бағалау дәстүрлі әдіс бойынша, ал тәжірибелік топтарда критериалдық тәсіл негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын бағалау тапсырмалары бойынша жүргізілді.
А КРИТЕРИАЛДЫ ТӘСІЛ НЕГІЗІНДЕ ИНФОРМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
Жарияланған September 2021
123
126
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Сагимбаева, А. і Авдарсоль, С. 2021. А КРИТЕРИАЛДЫ ТӘСІЛ НЕГІЗІНДЕ ИНФОРМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 75, 3 (Вер 2021), 205–211. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-7901.25.