Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

БІЛІМ МАЗМҰНЫ ҚҰЖАТТАРЫНЫҢ ҰҚСАСТЫҒЫН АНЫҚТАУ ҮШІН КЛАСТЕРЛІК ТАЛДАУДЫ ҚОЛДАНУ

Жарияланған December 2021
Қарағанды техникалық университеті
Қарағанды техникалық университеті
Қарағанды техникалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада кластерлік талдауды білім беру құжаттарының мазмұнымен  ұқсас пәндерді анықтау үшін оқу жұмыс бағдарламалары (силлабустарды) мазмұнын қолдану бойынша зерттеу нәтижелері келтірілген. Қолданыстағы әдістер құжаттардың ұқсастығын анықтауға, сонымен қатар, үлкен мәтіндік корпустарды тиімді өңдеуге және қызықты әрі маңызды ақпаратты ұсынуға мүмкіндік берді. Мәтіндік құжаттарды өңдеудің осындай әдістерін талдау білім беру бағдарламаларын қалыптастыру мәселесін шешуге қолданылатын бірқатар тәсілдердің бар екендігін көрсетті. Эксперименттік жұмыс барысында 350 пән бойынша оқу жұмыс бағдарламалары IT мамандарын даярлау бағытындағы 120 құзыреттілікке сәйкестігін талданды. Алынған косинустық қашықтықтардың матрицасы ұқсас силлабустарды анықтауға мүмкіндік берді. Бұл бір кластерлік атрибут бойынша топтастырудың міндетіне әкелді. Сонымен қатар, функцияларды біріктіру кезінде қолданылатын метрика оларды бір ерекшелікке дейін азайтады, сәйкесінше кластерге бөліну осы функция бойынша топтастыруға тең келеді. Бұл зерттеу білім беру бағдарламаларын қалыптастыру үшін зияткерлік қолдаудың маңызды және өзекті мәселелерін шешуге арналған, ол қысқа уақыт ішінде үлкен көлемді құрылымдалмаған ақпараттың үнемі түрлендірумен өңдеу кезінде өте күрделі болып табылады.

.pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кайбасова, Д., Sagatbekova, D. і Sagatbekova, M. 2021. БІЛІМ МАЗМҰНЫ ҚҰЖАТТАРЫНЫҢ ҰҚСАСТЫҒЫН АНЫҚТАУ ҮШІН КЛАСТЕРЛІК ТАЛДАУДЫ ҚОЛДАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 162–167. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7901.22.