Бұл мақалада кластерлік талдауды білім беру құжаттарының мазмұнымен ұқсас пәндерді анықтау үшін оқу жұмыс бағдарламалары (силлабустарды) мазмұнын қолдану бойынша зерттеу нәтижелері келтірілген. Қолданыстағы әдістер құжаттардың ұқсастығын анықтауға, сонымен қатар, үлкен мәтіндік корпустарды тиімді өңдеуге және қызықты әрі маңызды ақпаратты ұсынуға мүмкіндік берді. Мәтіндік құжаттарды өңдеудің осындай әдістерін талдау білім беру бағдарламаларын қалыптастыру мәселесін шешуге қолданылатын бірқатар тәсілдердің бар екендігін көрсетті. Эксперименттік жұмыс барысында 350 пән бойынша оқу жұмыс бағдарламалары IT мамандарын даярлау бағытындағы 120 құзыреттілікке сәйкестігін талданды. Алынған косинустық қашықтықтардың матрицасы ұқсас силлабустарды анықтауға мүмкіндік берді. Бұл бір кластерлік атрибут бойынша топтастырудың міндетіне әкелді. Сонымен қатар, функцияларды біріктіру кезінде қолданылатын метрика оларды бір ерекшелікке дейін азайтады, сәйкесінше кластерге бөліну осы функция бойынша топтастыруға тең келеді. Бұл зерттеу білім беру бағдарламаларын қалыптастыру үшін зияткерлік қолдаудың маңызды және өзекті мәселелерін шешуге арналған, ол қысқа уақыт ішінде үлкен көлемді құрылымдалмаған ақпараттың үнемі түрлендірумен өңдеу кезінде өте күрделі болып табылады.
БІЛІМ МАЗМҰНЫ ҚҰЖАТТАРЫНЫҢ ҰҚСАСТЫҒЫН АНЫҚТАУ ҮШІН КЛАСТЕРЛІК ТАЛДАУДЫ ҚОЛДАНУ
Жарияланған December 2021
170
79
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Кайбасова, Д., Sagatbekova, D. і Sagatbekova, M. 2021. БІЛІМ МАЗМҰНЫ ҚҰЖАТТАРЫНЫҢ ҰҚСАСТЫҒЫН АНЫҚТАУ ҮШІН КЛАСТЕРЛІК ТАЛДАУДЫ ҚОЛДАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 162–167. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7901.22.