Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

Жарияланған July 2021
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, қ. Алматы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, қ. Алматы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, қ. Алматы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, қ. Алматы
Аңдатпа

Мақалада білім беру робототехникасын оқытуда болашақ информатика мұғалімдерінің жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру тәжірибесі талданады. Негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін осы әдісті қолданудың негізгі әдістемелік мүмкіндіктері қарастырылған: TRIK Studio онлайн конструкторымен жұмыс істей білу, программалау, құрастыру негіздері, сонымен қатар ұжымдық зерттеу қызметі дағдыларын дамыту. Мақалада «Білім беру робототехникасы» пәні аясында жоба бойынша жұмыс кезеңдері және оған қатысушылардың функциялары тұжырымдалған. Сондай-ақ, TRIK Studio онлайн конструкторында студенттердің орындаған жобаларына талдау жүргізілді: роботтың шеңбер бойынша, сызық бойынша және лабиринт бойынша қозғалысы. Жобалық іс-әрекет болашақ информатика мұғалімдеріне өз идеяларын жүзеге асыруға және зерттеу нәтижелерін талдауға, яғни теориялық оқыту әдістерін қолдану кезінде алуға болмайтын жаңа білім мен дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.

pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Шекербекова , Ш. , Абдулкаримова , Г. , Арынова, Г. і Ербол, А. 2021. БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 74, 2 (Лип 2021), 77–85. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-7901.10.