Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

НЕГІЗГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМАТИКА ПӘНІНІҢ МОДЕЛЬДЕУ БӨЛІМІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ

Жарияланған December 2021

155

140

С.Ш. Тілеубай +
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті, Қызылорда қ., Қазақстан
Н.С. Төлеу+
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті, Қызылорда қ., Қазақстан
Г.Н. Казбекова+
Ахмет Ясауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университеті, Түркістан қ., Қазақстан
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті, Қызылорда қ., Қазақстан
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті, Қызылорда қ., Қазақстан
Ахмет Ясауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университеті, Түркістан қ., Қазақстан
Аңдатпа

     Қазіргі таңда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қарқынды дамуы танымдық қызмет саласында, атап айтқанда білім беруде де түбегейлі өзгерістерге әкеледі. Информатика пәнінің дидактикалық тәжірибе барысында қолданылған модельдеу әдісі маңызды өзгеріске ие болып табылады. Модельдеу  - үрдістер мен құбылыстарды зерттеудің кең таралған әдістерінің бірі, ол ғылыми зерттеулер және оқыту барысында кеңінен қолданылады. Мақалада модельдеудің информатика пәнін оқытуда күрделі нысандарды зерттеудің әмбебап тәсілі ретіндегі рөлі талданып, жалпы бағдарламалық жасақтамада модельдеу бөлімін оқытудың негізі ретінде маңыздылығын дамыту жолдары көрсетіледі. Информатика пәнінің модельдеу бөлімін оқыту мәселелеріне көңіл бөлу барысында оқыту маңыздылығына тоқталып, негізгі мектеп оқушыларына информатика пәнін оқытудағы модельдің рөлі, оқыту әдістемесінің технологиясын қарастыру барысында оқушылардың қызығушылығын арттыру және дағдыларын қалыптастыру жолдарын қамтиды.

.pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Тілеубай , С., Төлеу, Н. і Казбекова, Г. 2021. НЕГІЗГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМАТИКА ПӘНІНІҢ МОДЕЛЬДЕУ БӨЛІМІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 227–233. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7901.31.