Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ

Жарияланған March 2022
Қaзaқ ұлттық қыздaр пeдaгогикaлық унивeрcитeті, Aлмaты қ.
Қaзaқ ұлттық қыздaр пeдaгогикaлық унивeрcитeті, Aлмaты қ.
Қaзaқ ұлттық қыздaр пeдaгогикaлық унивeрcитeті, Aлмaты қ.
Қaзaқ ұлттық қыздaр пeдaгогикaлық унивeрcитeті, Aлмaты қ.
Аңдатпа

Мақалада қазіргі білім беру жүйесінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру қажеттілігі туралы баяндалған. Жалпы білім беру процесінде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жаңа тәсілдер мен инновациялық әдістерді оқыту процесінің тиімділігін арттыру негізінде құзыреттілікті дамыту және оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру құралы ретінде пайдалануға болады. Тақырыптың өзектілігі мен мақсаты, сонымен қатар, математиканы оқыту нәтижелеріне қойылатын заманауи талаптар пәндік білімді игеру және оларды күнделікті өмірде, практикалық мәселелерді шешу барысында қолдану қажеттіліктері қарастырылған. Сабақтың қызықты өтуі, оқушылардың бір-бірімен жақын араласып, оқу үрдісіне жауапкершілікпен қарауы, ақыл-ой белсенділігін арттыру мақсатында мұғалімге бүкіл сыныптағы балалардың білімін, дағдыларын түсінуге және үнемі бақылауға көмектесетін оқытудың технологиялары қарастырылған. Мақалада осы жағдаятқа негізделген бірнеше мысал есептердің шығару жолдары мен нұсқаулары келтірілген.

 

.
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кокажаева, А., Жексембинова, А. , Ашубаева, Д. і Таштемирова, С. 2022. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 77, 1 (Бер 2022), 172–181. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-7901.24.