Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЕСЕПТЕУІШ ОЙЛАУ ҰҒЫМЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ДАҒДЫЛАРЫ

Жарияланған December 2021

121

104

Г.Б. Камалова+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы, Қазақстан
А.А. Акжолова+
Казахский национальный педагогический университет имени Абая
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы, Қазақстан
Казахский национальный педагогический университет имени Абая
Аңдатпа

Бүгінгі таңда адам өмірі мен білім беруде цифрлық технологиялардың рөлі артып келеді. Есептеуіш ойлау ұғымы цифрлық дәуірдің негізгі ұғымына айналуда. Білім беру үрдісінде осындай ойлауды пайдалану білім алушыларға проблемалар мен міндеттерді шешуге, әртүрлі ақпаратты креативті және жүйелі түрде қабылдауға мүмкіндік береді. Мақалада «Есептеуіш ойлау» ұғымы, есептеуіш ойлау элементтері (абстракция, декомпозиция, жалпылау, алгоритмдер), сонымен қатар есептеуіш ойлауды бағалауға қолданылатын тәсілдер қарастырылған. Есептеуіш ойлау ұғымының және оның компоненттерінің практикалық анықтамасы отандық еңбектерде кеңінен қарастырылмағандықтан, мақала шетелдік ғылыми-педагогикалық еңбектерді зерттеу мен талдау негізінде жазылған. 

.pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Камалова, Г. і Акжолова, А. 2021. ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЕСЕПТЕУІШ ОЙЛАУ ҰҒЫМЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ДАҒДЫЛАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 168–173. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7901.23.