Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ОРТА МЕКТЕП КУРСЫНДА КОМПЬЮТЕРЛІК МАТЕМАТИКА ЖҮЙЕЛЕРІН ҚОЛДАНУ

Жарияланған March 2022

176

161

А. Кыдырбаева+
Павлодар педагогикалық университеті, Павлодар қ.
Ж. Муканова+
Павлодар педагогикалық университеті, Павлодар қ.
Т. Акишев+
Қ.И. Сәтбаев атындағы Екібастұз инженерлік-техникалық институты, Екібастұз қ.,
Павлодар педагогикалық университеті, Павлодар қ.
Павлодар педагогикалық университеті, Павлодар қ.
Қ.И. Сәтбаев атындағы Екібастұз инженерлік-техникалық институты, Екібастұз қ.,
Аңдатпа

Қазіргі уақытта білім саласында компьютерлік технологияларға көп көңіл бөлінеді. Мұғалімдер оқытудың классикалық формаларын ғана емес, сонымен қатар компьютерлер мен компьютерлік технологияларды қолдана отырып пәндерді оқытудың жаңа тәсілдерін игеруі керек.

Қолданбалы сипаттағы көптеген мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін компьютерлік технологиялар арасында компьютерлік математика жүйелері ерекше қызығушылық тудырады. Біз бұл жүйелер орта мектеп курсында математиканы оқу кезінде қолданыла ма деген сұрақты зерттеуді шештік. Зерттеу барысында әртүрлі ақпарат көздерімен таныса отырып, біз бұл мәселе өте даулы деген қорытындыға келдік.  Mathcad пакетімен жұмыс істеу негіздері бойынша оқыту семинар-практикумынан өткен математика мұғалімдерімен эксперимент түрінде біз өз зерттеуімізді жүргіздік . Семинар соңында мұғалімдер өз сыныптарында тәжірибелік сабақтар өткізді және математиканы оқытуда MathCad пакетін пайдалану туралы объективті қорытынды берді. Компьютерлік математика жүйелерін қолдану негізгі дидактикалық принциптерге сәйкес келеді. Сондықтан оларды орта мектеп курсында қолдануға болады.

.pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кыдырбаева, А., Муканова, Ж. і Акишев, Т. 2022. ОРТА МЕКТЕП КУРСЫНДА КОМПЬЮТЕРЛІК МАТЕМАТИКА ЖҮЙЕЛЕРІН ҚОЛДАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 77, 1 (Бер 2022), 188–192. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-7901.26.