Білім алушыларда белгілі бір құзыреттілік жиынтығын қалыптастыру контексінде математика курсын оқытудың кәсіби бағыттылығының теориялық негіздерін айқындау қажеттілігі мақала тақырыбының мақсаты мен өзектілігін көрсетеді. Жоғары математиканы оқытудың негізгі концепцияларын жүйелі талдау әдістерінің математиканы оқытудың кәсіби бағыттылығын жетілдіру бойынша болашағын зерттеумен үйлесуі осы зерттеу жұмысын жүргізудің басты ғылыми тәсілі болып табылады. Зерттеу жұмысын орындау барысында алынған нәтижелер, жоғары оқу орындарында математика курсын оқыту негіздерін неғұрлым тереңірек меңгеруге бағытталған іс-шаралар кешені мен әдістерді жасау және оларды болашақ мамандарға құзыреттіліктерді қалыптастыруда қолдану математиканы оқытудың маңызды рөлін көрсетеді.
Зерттеу жұмысының нәтижелерін жоғары оқу орындарында математика курсын оқытудың кәсіби бағыттылығының теориялық негіздерін әрі қарай зерттеу үшін әдіснамалық негіз ретінде қолдануға болады.