Мақалада Абай атындағы ҚазҰПУ-дың 6В013001-пәндік мамандандырусыз мұғалімдерді дайындау (БОПӘ) мамандығының жаңа білім беру бағдарламасының міндетті компоненті бойынша пәннің практикалық сабақтарын ұйымдастыру ерекшеліктерін сипаттау мен жоспарлау үлгісі қарастырылады. Курстың академиялық саясаты, барлық жұмыс түрлерін бағалау тәжірибесі, тақырыптарды оқыту зерттеу реті келтіріледі. Математиканы оқыту әдістемесі бойынша практикалық жұмыстар жүйесі оқу материалының локальді бірліктеріне логикалық-дидактикалық талдаудан бастап барлық оқу кезеңдерінде мектеп оқулықтарындағы белгілі бір желілерді жүзеге асырудың логикалық-дидактикалық талдауына дейін қалыптасатын оқу және әдістемелік біліктерін біртіндеп күрделендіруге мүмкіндік береді. Практикалық жұмыстардың мазмұнында мынандай екі фактор ескеріледі: 1-4 сынып математикасы курсы мазмұнының мазмұндық және ұйымдастырушылық ерекшеліктерін ашу; педагогикалық практикаларға оқу және әдістемелік біліктердің қалыптасуы.
ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰН БОЙЫНША БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА "МАТЕМАТИКА" ПӘНІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ БОЙЫНША ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАРДЫ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған June 2021
327
32
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Акпаева, А. , Лебедева, Л. і Рыскулбекова, А. 2021. ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰН БОЙЫНША БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА "МАТЕМАТИКА" ПӘНІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ БОЙЫНША ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАРДЫ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 69, 1 (Чер 2021), 24–32. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7901.04.