Мектеп математика мұғалімінің міндеті-оқушылардың математикалық дайындығын білім беруді жалғастыру үшін жеткілікті етіп қамтамасыз ету ғана емес, сонымен бірге оларды интеллектуалды дамыту, оларда математикалық ойлау стилін қалыптастыру. Мұғалім бұл талапты жүзеге асыруы үшін оның өзі математикалық ойлаудың жеткілікті деңгейін қалыптастыруы керек. Мақалада болашақ математика мұғалімдерінің ойлау қабілетін дамыту олардың геометриялық есептерді шығару бойынша жұмысы тұрғысынан қарастырылады. Бұл мақаланың мақсаты математикалық студенттердің математикалық ойлауын дамытудың тиімді құралы ретінде геометриялық есептердің айналысын қолданудың маңыздылығын өзектендіру болып табылады. Мақалада келтірілген теориялық және эмпирикалық зерттеулердің нәтижелері болашақ математика мұғалімдерінің өнімді оқу-танымдық іс-әрекетінің бұл түрі оларға математикалық теорияны игеруге, математикалық ойлауды, танымдық тәуелсіздікті, қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және сайып келгенде қазіргі математика мұғаліміне қажетті қасиеттерді қалыптастыруға мүмкіндік беретіндігін растады
ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІҢ АЙНАЛЫСЫН ҚАБЫЛДАУ БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
Жарияланған March 2022
142
96
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Шмигирилова, И., Рванова, А., Белошистова, Я. і Дуткин, М. 2022. ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІҢ АЙНАЛЫСЫН ҚАБЫЛДАУ БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 77, 1 (Бер 2022), 193–201. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-7901.27.