Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

WEB 2.0 ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ ТІЛДІК ЕМЕС МАМАНДЫҚТАР СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ-БАҒЫТТАЛҒАН ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Жарияланған September 2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Аңдатпа

Кәсіби-бағытталған құзыреттілік студенттердің кәсіби құзыреттілігінің маңызды құраушыларының бірі
болып табылады. Қазіргі таңда, кәсіби қызметін шет тілінде жүзеге асыру үшін шет тілін жеткілікті дәрежеде
білетін мамандарға сұраныс жоғары. Осы тұрғыда тілдік емес мамандық студенттерінің осындай
құзыреттіліктерін қалыптастыруға ерекше назар аударылуы керек. Зерттеу тілдік емес мамандық студенттерінің
кәсіби-бағытталған құзыреттілігін қалыптастырудың тиімді жолдарын қарастыруға бағытталған. Осындай
жолдардың бірі Кәсіби-бағытталған шет тілі оқу курсын оқыту барысында заманауи сандық технологияларды,
оның ішінде Web 2.0 технологиясын қолдану болып табылады. Зерттеу әдістерін зерттеу тақырыбы бойынша
өзекті әдебиеттерге шолу және сауалнама құрайды.
Зерттеу нәтижелері студенттердің курсты оқу барысында сандық технологиялардың қолданылуын өте жоғары
бағалайтындықтарын және курстың тәжірибеге-бағытталғандығын көрсетті. Зерттеу тілдік емес студенттердің
кәсіби-бағытталған құзыреттілігін табысты қалыптастыру үшін сандық технологияларды тиімді қолдануды
ұсынады.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Akkassynova, Z., Zhussupbekov А. і Lukpanova, S. 2020. WEB 2.0 ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ ТІЛДІК ЕМЕС МАМАНДЫҚТАР СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ-БАҒЫТТАЛҒАН ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Вер 2020), 153–158. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7901.22.