Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЭЛЕМЕНТТЕРІ БАР ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ

Жарияланған September 2020

208

146

Е. В Асауленко+
В.П. Астафьев атындағы Красноярск мемлекеттік педагогикалық университеті, Красноярск қ.,
Н. И. Пак+
В.П. Астафьев атындағы Красноярск мемлекеттік педагогикалық университеті, Красноярск қ.,
В.П. Астафьев атындағы Красноярск мемлекеттік педагогикалық университеті, Красноярск қ.,
В.П. Астафьев атындағы Красноярск мемлекеттік педагогикалық университеті, Красноярск қ.,
Аңдатпа

«Ойын механикасы» ұғымына талдау жасалды. Геймификация элементтерін пайдаланатын
автоматтандырылған интерактивті бағдарламалық ортаның тұжырымдамалық моделі ұсынылған. Ойынның
әртүрлі механикалары тудыратын деструктивті стратегиялар қарастырылған. Деструктивті стратегиялармен
күресудің кейбір тәсілдері көрсетілген. Орта кәсіптік білім беру жүйесі студенттеріне физикалық есептерді
шешуді үйрету үшін бағдарламалық ортада геймификация элементтерін пайдалану тәжірибесі сипатталған.
Эксперименттік жұмыс негізінде білім алушылардың есептерді жүйелі түрде шешуге бағытталған тұрақты ішкі
мотивацияларын қалыптастыру үшін ойын механикасын қолданудың тиімділігі көрсетілген. Ұсынылып отырған
материал электрондық оқыту құралдарын әзірлеушілер үшін пайдалы болуы мүмкін.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Асауленко, Е.В. і Пак, Н.И. 2020. ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЭЛЕМЕНТТЕРІ БАР ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 71, 3 (Вер 2020), 159–164. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7901.23.