Мақалада covid-19 коронавирустық пандемия кезіндегі білім беру жүйесіндегі өзгерістер қарастырылады. Мұғалімнің цифрлық құзіреттілігі термині ашылып, социологиялық сауалнама арқылы мұғалімдер мен студенттерді қашықтықтан оқытуға деген көзқарасқа салыстырмалы талдау жасалды. Қашықтықтан оқытудың негізгі кемшілігі оқытушылар студентпен тікелей байланыстың жоқтығын анықтады, ал студенттер мұғалімнің аузынан тікелей білім ала алмауына байланысты ыңғайсыздық сезінеді. Қашықтықтан оқытудың бірқатар проблемалары анықталды және педагогтің цифрлық құзыреттілігін арттыру үшін курс бағдарламасы құрылды. Курс мазмұнында педагогикалық дизайн негіздері, білім беру нәтижелерінің айдарлары, бірлескен жұмыстарға арналған платформалар, бейне-дәрістер құруға арналған құралдар, ақпаратты бақылау мен жинауға арналған платформалар, сандық із және талдау, виртуалды зертханалық жұмыстың онлайн ресурстары қарастырылған. Оқыту нәтижесінде Қазақстанның жоғары оқу орындарының 680 педагогы мен жалпы білім беретін мектеп мұғалімдері өз курсын жобалап, бірінші семестр аяқталған кезде осы курстардың апробациясы қаралды. Авторлар дедуктивті және индуктивті талдау әдістерін қолдана отырып, деректерді талдаудың екі сатылы процедурасын жүргізді. Курс көрсеткіштеріне сәйкес көптеген анықталған проблемалар айтарлықтай азайды.
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГТІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Жарияланған June 2022
242
224
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Исабаева, Д., Назкенова, Б. і Мекебаев, Н. 2022. ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГТІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 78, 2 (Чер 2022), 206–211. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7901.25.