Мақалада жаңартылған білім беру стандартында қойылған мақсаттарға қол жеткізу мен міндеттерді шешу және түлектерді Ұлттық Бірыңғай Тестілеуге дайындау үшін факультатив шеңберінде оқытуды ұйымдастыру технологиясы қарастырылған. Зерттеудің негізгі міндеттері әртүрлі онлайн-тестілеу платформалары негізінде тестілеуді өткізудің тиімділігін зерделеу, әрбір тестілеу алаңына бағдар парақтарын және нұсқаулықтарды әзірлеу болып табылады. Зерттеу нәтижесінде факультатив аясында қашықтықтан оқыту жағдайында Ұлттық Бірыңғай Тестілеуге дайындық технологиясы жасалды. Оның тиімділігінің өлшемі Солтүстік Қазақстан облысының шағын жинақты мектептерінде жүргізілген зерттеу болды. Жұмыста диаграммалар түріндегі сәттілік динамикасы болып табылатын электронды тест платформаларын қолдана отырып, маршрут парақтарын қолдану тиімділігін анықтау нәтижелері көрсетілген. Бұл ретте Ұлттық Бірыңғай Тестілеуге дайындық кезінде зерттеуді іске асыру қашықтықтан оқытудың синхронды да, асинхронды да форматтарында жүргізілді. Зерттеу қорытындылары ұсынылған технологияның білім алушылардың Ұлттық Бірыңғай Тестілеуді тапсыру кезіндегі қорытынды нәтижеге оң әсері туралы айтуға мүмкіндік береді.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ ШАҒЫН ЖИНАҚТАЛҒАН МЕКТЕПТЕРДЕ ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУГЕ ДАЙЫНДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған June 2022
153
112
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Усеинов, Б. , Солодовник, А., Шаймерденова, М. і Байжигитова, .Л. 2022. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ ШАҒЫН ЖИНАҚТАЛҒАН МЕКТЕПТЕРДЕ ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУГЕ ДАЙЫНДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 78, 2 (Чер 2022), 260–267. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7901.32.