Т.О Балықбаев,Е.Ы Бидайбеков
ФӘРӘБИ - ОЙШЫЛ-МАТЕМАТИК, ЖАРАТЫЛЫСТАНУШЫ, ПЕДАГОГ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДЕ
16-23
М. Аль-Хамза
АЛ-ФАРАБИ – ҰЛЫ МҰСЫЛМАН ФИЛОСОФЫ, МАТЕМАТИК ЖӘНЕ ҰСТАЗ
9-15
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Е.К. Хеннер,Е.М. Байзакова
МЕКТЕПТІҢ ИНФОРМАТИКА-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ТУРАЛЫ
195-205
К.Ж. Авезова, Г.М. Сарсенбаева,А.Қ. Қозыбай
БОЛАШАҚ ФИЗИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА ЭЛЕКТРОНДЫҚ КОНТЕНТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
160-165
M.T. Искакова,М. Қ. Шуақаев, Е.А. Тұяқов,К.Т. Назарбекова
ФИБОНАЧИ САНДАРЫ ТУРАЛЫ Р. КАЛМАННЫҢ МӘСЕЛЕСІ
28-33
А.К. Шоканов, Б.Е. Евниев, Е.А. Оспанбеков
«МЕССБАУЭР ЭФФЕКТІСІ» ФИЗИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСЫ
120-125