Мақалада мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілегін дамытуға Кейс технологиясын қолдану мәселесі қарастырылған. Математика мұғалімдеріне ақпараттық коммуникациялық технологияларды игеру, жаратылыстану – ғылыми дүниетанымды қалыптастырып, оқу-танымдық қызметті жетілдіреді. Ол ғылыми-техникалық прогрестің жаңа жетістіктеріне бейімделуге қабілетті тұлғаны дамытуға ықпал етеді. Мақсаты: жаңартылған білім беру жүйесін тиімді қолдану арқылы математика мұғалімдерінің ақпараттық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Міндеттері: кейс технологиясының оқыту процесіндегі орны мен оны қолданудағы талаптарды анықтау; сипаттама беру.
Заманауи сұранысқа сай мұғалімнің құзыреттілігін дамытуда ақпараттық құзыреттілік оның құрамдас бөлігі. Мұғалімдердің ақпараттық құзыреттіліктерін қалыптастыруда, алдымен АКТ-ны қолданудың психологиялық-педагогикалық негіздерінің мәнін, мүмкіндіктері мен перспективаларын игереді. Оқыту процесінде, білім сапасын арттыруда технологияның өзіндік орны бар. Кейс технологиясын қолданудағы оқытушының іс-әрекеті : 1) Кейс таңдап алу және сұрақтар құрауға арналған шығармашылық жұмыс (жағдайларды тақырыпқа сәйкес таңдау, мақсат пен міндетті анықтау, жағдайды құрастыру және суреттеу); 2) оқытушының аудиториядағы іс – әрекеті (кіріспе, жағдайдың талдануы, пікірталас, қортындылау). Кейс технологиясын қолдануға қойылатын талаптарды айқындауда эксперименттік жұмыстар жүргізіп қорытындысын тұжырымдадық.