Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕ БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯ ОҚЫТУҒА МАЗМҰНЫ ТАҢДАУ ПРИНЦИПТЕРІ

Жарияланған September 2020

129

186

Е Бидайбеков+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Б Бостанов+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
С. Конева+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
K Беделов+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Аңдатпа

Соңғы жылдары цифрлық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған оқыту жүйесіне ерекше көңіл бөлінуде.
Бұлтқа негізделген оқыту жаттығу жұмыстарының нәтижелерін сақтауға және оларға қол жетімділікті
ұйымдастыруға байланысты бірқатар мәселелерді шешуге мүмкіндік береді. Ол үшін болашақ информатика
мұғалімдеріне бұлтты технологиялар принциптерін, педагогикалық мәселелерді шешуде «бұлттарды» қолдануды
үйрету қажет. Осыған байланысты болашақ информатика мұғалімдері үшін бұлтты технологияларды оқыту
мазмұнын анықтау қажет. Мақалада болашақ информатика мұғалімдері үшін бұлтты технологияларды оқыту
мазмұнын анықтау принциптері талқыланады. Авторлар «бұлттылық» принципін бұлтты технологияларды
оқыту жүйесін құрудың және жалпы оқытудың жетекші принциптерінің бірі ретінде анықтайды. Оқытудың
мақсаттары мен міндеттері анықталды, бұлтты технологиялар бойынша оқыту мазмұны ашылды.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Бидайбеков, Е., Бостанов, Б., Конева, .С. і Беделов K. 2020. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕ БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯ ОҚЫТУҒА МАЗМҰНЫ ТАҢДАУ ПРИНЦИПТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 71, 3 (Вер 2020), 180–185. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7901.26.