Білім берудегі STEAM-тәсілі бүгінгі таңдағы әлемдік білім беру үрдістерінің бірі болып табылады. Ол ғылым мен техниканы пәнаралық жобалар негізінде білім берудің біртұтас жүйесіне біріктіруге негізделген. Білім берудің барлық деңгейінде STEAM-тәсілін енгізу жағдайында математика маңызды пәндердің біріне айналуда және STEAM негізінде оқыту үшін кәсіби құзыреттілігі жоғары жаңа форматтағы мұғалімді дайындауды талап етеді. Оларды дайындаудағы ең тиімді тәсілдердің бірі - болашақ мұғалімдердің білім берудің жаңа парадигмасын жүзеге асыруға дайындығын оңтайлы қалыптастыруды қамтамасыз ететін мазмұнды ынтымақтастық пен жалпы оқыту технологияларына мүмкіндік беретін оқу пәндерінің кластерін құру болуы мүмкін. Алайда, «математика» бейіні бойынша болашақ бакалавриат мұғалімдерін кәсіби даярлау бойынша білім беру тәжірибесі мен ғылыми-әдістемелік зерттеулерге жүргізілген талдау қазіргі уақытта мұндай оқыту іс жүзінде мұғалімдердің білім беру жүйесінде жүргізілмейтінін және осыған ұқсас мәселелерді қарастыратын зерттеулер жеткіліксіз екенін көрсетеді. Жұмыстың мақсаты – «математика» бейінінің болашақ бакалавр мұғалімін оның STEM- тәсілін кәсіби қызметте жүзеге асыруға дайындығын барынша тиімді қалыптастыру үшін оқу процесін ұйымдастырудың кластерлік моделі негізінде дайындаудың мақсатқа сайлығын негіздеу. Зерттеу нәтижелері. Проблемалық-мақсатты, нормативті-реттік және ұйымдастырушылық, технологиялық, мазмұнды және өнімді құрамдас бөліктерді қамтитын интегралды жүйе ретінде пәндер кластері негізінде «математика» бейінінің болашақ бакалавр мұғалімін дайындау моделі ұсынылды; және мұғалімнің білім беруде STEAM-тәсілін жүзеге асыруға дайындығын оңтайлы қалыптастыруға ықпал ететін пәндер кластерінің мысалы ұсынылды.
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМІН БІЛІМ БЕРУДЕГІ STEAM-ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУҒА ДАЙЫНДАУ ТУРАЛЫ
Жарияланған September 2022
174
328
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Оспанова, Н., Пак, Н. і Камалова, Г. 2022. БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМІН БІЛІМ БЕРУДЕГІ STEAM-ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУҒА ДАЙЫНДАУ ТУРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 79, 3 (Вер 2022), 134–142. DOI:https://doi.org/10.51889/9109.2022.18.50.016.