Мақала оқу құралдарының көрнекілігі мен интербелсенділігі арқылы білім беру үдерісінің тиімділігін арттырудың қолданыстағы әдістерін талдауға арналған. Авторлар құралдардың екі негізгі түрін – шынайы және виртуалды нысандар деп бөледі. Шынайылар нысанның физикалық қасиеттерін барынша толық зерттеуге, сонымен қатар, жұмыс дағдыларын дамытуға, ал виртуалдылары жаппай білім беруде қол жетімді емес нәрселерді көрсетуге мүмкіндік береді. Иммерсивті технологиялар екі тәсілдің де артықшылықтарын көп жағынан біріктіруге мүмкіндік береді. Бұл жағдайда толықтырылған виртуалдылық технология физикалық кері байланысты сақтай отырып, білім алушынының қолжетімсіз ортаға енуіне, сонымен қатар жұмыс дағдыларын дамытуына мүмкіндік береді. Оның үстіне технология толықтырылған және виртуалдық шынайылыққа қарағанда жаппай білім беруде іс жүзінде қолданылмайды. Мұндай технологияны сәтті қолдану үшін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу қажет.
ИММЕРСИВТІ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ВИРТУАЛДЫЛЫҚТЫҢ ОРНЫ
Жарияланған September 2022
166
107
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бидайбеков, Е., Гриншкун, .А. і Ошанова, Н. 2022. ИММЕРСИВТІ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ВИРТУАЛДЫЛЫҚТЫҢ ОРНЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 79, 3 (Вер 2022), 264–270. DOI:https://doi.org/10.51889/5407.2022.28.23.032.