БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА ҰҒЫМДЫҚ ТЕРМИНОЛОГИЯЛЫҚ СӨЗДІКТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Жарияланған March 2023
134
115
Аңдатпа
Мақалада болашақ информатика мұғалімдерін даярлауда ұғымдық-терминологиялық сөздікті қолданудың ерекшеліктері жайлы қарастырылған. Тәжірибе М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университетінде, Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті базасында жүргізілді.
Болашақ информатика мұғалімдерін даярлауда ұғымдық-терминологиялық сөздікті оқыту бойынша тәжірибелік жұмысты ұйымдастыру және жүргізудің әдістемесі мен әдістері сипатталған.
Эксперименттік жұмыстың нәтижелерін талдау кесте, диаграмма түрінде графикалық түрде ұсынылған. Педагогикалық эксперимент үш кезеңде жүргізілді: айқындаушы, қалыптастырушы, қорытынды. Эксперименттік жұмыстың кезеңдерінде келесі зерттеу әдістері қолданылды: талдау, жалпылау, жүйелеу, байқау, сауалнама, тестілеу, зерттеу және педагогикалық тәжірибені жалпылау. Эксперименттік жұмыстың нәтижесінде бақылау тобы мен пен эксперменттік топтың нәтижелері талданды. Нәтижесінде эксперименттік топтың білім алушыларының ағылышын тілінде АКТ курсын меңгеруде теориялық білімдерінің артқанын көруге болады. Бұл жағдай болашақ информатика мұғалімдерін даярлауда АКТ курсында ұғымдық терминологиялық термин сөздерді қолдануды, мұғалімнің құзіреттілігінің артуына әкеледі.
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бидайбеков, Е., Рахымбек, Н. і Жайдакбаева, Л. 2023. БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА ҰҒЫМДЫҚ ТЕРМИНОЛОГИЯЛЫҚ СӨЗДІКТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 81, 1 (Бер 2023), 205–213. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.81.1.023.