Бұл мақалада ұлттық ерекшеліктер негізінде есептер жүйесін шешу арқылы мектептегі алгоритмдеу және
программалауды оқытудың педагогикалық экспериментті қарастырылады. Педагогикалық эксперимент үш
кезеңге сәйкес жүргізіледі. Бірінші, анықтау кезеңінде – ұлттық ерекшеліктер негізінде есептер жүйесін шешу
арқылы алгоритмдеу және программалауды оқытудың қажетіліктері мен жетістіктеріне талдау жасалынады.
Екінші қалыптастыру кезеңінде ұлттық ерекшеліктер негізінде есептер жүйесін шешу арқылы алгоритмдеу және
программалауды оқытудың жасалған әдістемені іске асыру жұмыстары нақтыланып, оқушыларды оқыту
үдерісіне баулу жүргізіледі. Үшінші кезең бақылау кезеңде ұлттық ерекшеліктер негізінде есептер жүйесін шешу
арқылы алгоритмдеу және программалауды оқыту әдістемесінің эксперимент нәтижелері қорытындыланып,
өңдеу жұмыстары жүргізіледі. 7-сынып және 8-сынып оқушыларына арналған «Алгоритмдеу мен программалау»
бөлімшесі бойынша білімін бақылау тапсырмалары келтіріледі. Эксперимент жұмыстарының нәтижесінде
ұлттық ерекшеліктер негізінде есептер жүйесін шешу арқылы мектептегі алгоритмдеу және программалауды
оқыту бойынша жасалған әдістеменің тиімділігі тексеріледі
ҰЛТТЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕР НЕГІЗІНДЕ ОРТА МЕКТЕПТЕГІ АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУДЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТЕКСЕРУ
Жарияланған September 2020
158
219
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ошанова, Н. і Ануарбекова, Г. 2020. ҰЛТТЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕР НЕГІЗІНДЕ ОРТА МЕКТЕПТЕГІ АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУДЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТЕКСЕРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 71, 3 (Вер 2020), 248–254. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7901.38.