Қазіргі уақытта цифрлық технологиялар біздің өмірімізде барған сайын маңызды рөл атқаруда, сондықтан цифрлық құзыреттілікті қалыптастыру білім берудің маңызды міндетіне айналуда. Бұл зерттеу мектепке дейінгі жастағы цифрлық құзыреттілікті қалыптастыруды зерттеуге арналды. Оның аясында ақпараттық құзыреттілік моделі зерттеліп, мектепке дейінгі ұйымда цифрлық құзыреттілікті қалыптастыруға қатысты деректерге талдау жүргізілді.
Зерттеу нәтижелері мектепке дейінгі жастағы балалардың цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру оң әсер ететінін көрсетті. Сандық тәжірибесі мен дағдылары бар балалардың танымдық және әлеуметтік-эмоционалдық дағдылары жоқ адамдарға қарағанда жоғарырақ болады.