Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАҒА АРНАЛҒАН "ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ" КУРСЫ БОЙЫНША САНДЫҚ КОНТЕНТ ЭЛЕМЕНТТЕРІН АНЫҚТАУ ЖӘНЕ ІРІКТЕУ

Жарияланған September 2023
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ.
Братиславадағы Экономика университеті, Братислава қ-сы
Қарағанды облысында білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығы
Аңдатпа

Мақала қолданыстағы цифрлық мазмұнды талдау нәтижесінде бастауыш мектепте инклюзивті білім беруге арналған «Цифрлық сауаттылық» курсының цифрлық мазмұнының тізбесі мен классификациясын анықтауға бағытталған. Халықаралық тәжірибе мен ішкі зерттеулерге сүйене отырып, инклюзивті білім берудегі «Цифрлық сауаттылық» курсының цифрлық мазмұнындағы негізгі проблемалар анықталып қана қоймай, бұл мәселені шешу жолдары ұсынылды. Цифрлық мазмұнды талдау негізінде электрондық оқулықтың бөлімдерінің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жарамдылығы анықталды. Сауалнама мен сұрастырулардың нәтижелерін пайдалана отырып, ата-аналар мен мұғалімдердің кейбір пікірлері анықталды. Сондай-ақ кейбір шектеулері бар балаларға білім берудің осы саласының оң және теріс жақтарын анықтау мақсатында Қазақстан Республикасының негізгі құжаттарына талдау жасалды. Қолданыстағы цифрлық контенттер талданды және толықтырылған шындықты (AR) әзірлеуді ескере отырып, смартфондар мен планшеттерге арналған мобильді қосымшаны құру үшін «Цифрлық сауаттылық» курсы бойынша цифрлық мазмұн элементтерінің тізімі мен жіктелуі анықталды.

 

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Исабаева, Д., Рахимжанова, Л., Култан, Я. і Какенбекова, А. 2023. МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАҒА АРНАЛҒАН "ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ" КУРСЫ БОЙЫНША САНДЫҚ КОНТЕНТ ЭЛЕМЕНТТЕРІН АНЫҚТАУ ЖӘНЕ ІРІКТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 83, 3 (Вер 2023), 216–226. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.83.3.024.