Есепті шешудің әртүрлі жолдарын іздестіру, олардың ең ұтымдысын анықтау үшін оларды сыни бағалау математиканың бай мүмкіндіктерін ашуға мүмкіндік береді және оқушылардың математикалық ойлауын дамытудың маңызды факторы болып табылады, бұл олардың кәсіби қызметінде сұраныс үшін қажет болады. Мақаланың мақсаты – болашақ математика мұғалімдерінің әртүрлі әдістерді немесе тәсілдерді қолдана отырып есептерді шешуге дайындығын зерттеу және осы дайындықты анықтайтын студенттердің білімдері мен дағдыларын дамытуда университеттік білім берудің мүмкіндіктерін анықтау. Зерттеу барысында алынған және жұмыста ұсынылған эмпирикалық деректер бірінші курс студенттерінің бір есепті шешу үшін әртүрлі стратегияларды қолдануға дайындығы айтарлықтай төмен екенін, бірақ университетте оқудың төртінші курсына қарай жоғары оқу орнында мектептегі математика курсы мен сабақтарды өткізу оқуды тереңірек меңгеруіне байланысты жоғарылайтынын дәлелдейді, мұнда болашақ математика мұғалімдері есептерді шешудің әртүрлі жолдары мен әдістерін іздеуге тікелей қатысады.
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЕСЕПТЕРДІ ТҮРЛІ ТҮСІЛДЕРМЕН ШЕШУ ДАЙЫНДЫҒЫ
Жарияланған September 2023
54
51
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Шмигирилова, И. 2023. БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЕСЕПТЕРДІ ТҮРЛІ ТҮСІЛДЕРМЕН ШЕШУ ДАЙЫНДЫҒЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 83, 3 (Вер 2023), 105–113. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.83.3.013.