Қазіргі білім беру әлемінде робототехника оқушылардың дамуының негізгі бағыттарының біріне айналды. Бұл жаңа оқыту технологиясы балаларға бастауыш мектеп жасынан бастап инженерлік шығармашылық үдерісіне қатысуға мүмкіндік береді. Бұл сонымен қатар студенттерге топтық жұмыс, проблемалық ойлау, шығармашылық және жаңашылдық дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Білім беру робототехникасы – бұл физика, мехатроника, технология, математика, кибернетика және АКТ туралы білімдерді біріктіретін мектеп оқушыларына арналған білім берудің жаңа пәнаралық саласы. Білім беру робототехникасы әртүрлі жастағы оқушыларды инновациялық ғылыми-техникалық шығармашылық үдерісіне тартуға мүмкіндік береді.
Мектептегі робототехника оқушыларға болашақта қажет болатын дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Бұл қызықты ғана емес, сонымен қатар сыни ойлауды, шығармашылықты және өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болатын дағдыларды дамытады. Сондықтан мектепте робототехниканы оқыту жаңа ұрпақты болашақтың қиындықтары мен мүмкіндіктеріне дайындаудың маңызды бөлігі ретінде қарастырылуы керек.
Мақалада мектепте робототехниканы оқытудың өзекті мәселелері қарастырылған, мектепте робототехниканы оқытудың мүмкіндіктері ашылған, өзекті проблемалар зерттеліп, мектептегі робототехниканы оқытудың болашағы қарастырылған.