Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

БІЛІМ БЕРУДЕГІ ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ӘДІСТЕРІ

Жарияланған March 2024
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Батыс Қазақстан инновациялық -технологиялық университеті, Орал қ., Қазақстан
Ә.Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті, Павлодар қ., Қазақстан
Ә.Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті, Павлодар қ., Қазақстан
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті, Семей қ., Қазақстан
Аңдатпа

“Университет оқытушыларын  цифрлық технологияларда оқытудың белсенді әдістерін интеграциялауға үйрету” бағдарламасы кейстер (CBL), проблемалық оқыту (PBL), командалық оқыту (TBL) және цифрлық технологиялар негізінде оқытуды қосу арқылы Қазақстанның жоғары оқу орындарында оқыту әдістерін трансформациялауға бағытталған. Әлемдік стандарттарға сәйкес әзірленген бағдарлама оқытудың тиімділігін арттыруға және әртүрлі сессиялар, стратегиялық дәйектілік және нақты әлемге қатысты жағдайлық зерттеулер арқылы заманауи технологияларды біріктіруге бағытталған. Ол практикалық нәтижелерді көрсететін жағдайлық зерттеулермен қамтамасыз етілген белсенді оқыту және цифрлық модульдерді қамтиды. Бастама іске асыру мен бағалаудың егжей-тегжейлі стратегиясымен ұлттық білім беру реформасының мақсаттарына сәйкес келеді. Болашақ зерттеулер оның ұзақ мерзімді әсері мен ауқымдылығын бағалауға мүмкіндік береді, бұл Қазақстанның жоғары білімін жаңғырту жолындағы маңызды қадам болады.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Abildinova , G., Kazhiakparova , Z., Abykenova , D., Assainova, A. і Sembayev, T. 2024. БІЛІМ БЕРУДЕГІ ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ӘДІСТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 85, 1 (Бер 2024), 156–165. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.85.1.015.