Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҮШІН SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ

Жарияланған September 2024

55

4

Л.Ш. Сабырханова+
Ө.Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, Шымкент қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0002-0958-4116
Л.K. Жайдақбаева+
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0003-0097-5214
А.Б. Сейтханова+
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент қ., Қазақстан
Ө.Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, Шымкент қ., Қазақстан
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент қ., Қазақстан
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент қ., Қазақстан
Аңдатпа

Мақалада Scratch бағдарламасын қолдану бастауыш сынып оқушыларының есептеу ойлауын  дамытуға әсері қарастырылған.

Бұл зерттеудің мақсаты бастауыш сынып оқушыларына "Цифрлық сауаттылық" пәнін оқытуда "Логикалық операторлар" тақырыбында "Кодтармен онлайн ойын құру" тапсырмалары ұсынылып, оқушылардың есептеу ойлауын дамытуға зертеу жасалынды. Тапсырманың орындалуын жоспарлануы, Scratch бағдарламасында оларды орындау кезеңін сәтті аяқтай отырып, өз бетінше жасаған ойындарын құруға құлшынысын, онлайн режимде Scratch бағдарламасындағы тапсырмаларын желіге енгізе отырып, сыныптастарымен бөлісуін қарастырады. Кейбір бастауыш сынып оқушылары сыныптастары бөліскен тапсырмалармен танысып, олардан онлайн-платформа үшін қосымша ойындар жасауға есептеу ойлауының дамуы мен мотивацияның жоғарғы деңгейін көрсетті. Нәтижесінде оқушылардың есептеу ойлау дағдыларын, коммуникацияны және тәуелсіз дамуына ықпал етуін көрсетеді. Ақпараттық технологияның дамуына байланысты бағдарламалауды ерте жастан үйрету маңызды,себебі олар бакалавриат жасына жеткенде бағдарламалау логикасын түсінуде қиындықтарға тап болмауы керек. Осы мақсатта визуалды екі өлшемді Scratch-ті пайдалану балаларға өз идеялары мен ойларын интерактивті түрде жеткізуге мүмкіндік береді. Олар қозғалыс, дыбыс және анимация сияқты әртүрлі мүмкіндіктері бар блоктарды пайдаланып өз жобаларын жасай алады. Бұл балаларды өз идеялары мен тұжырымдамаларын белгілі бір формада ұсынуға үйрету, олардың өкілдік қабілеттерін дамытуға, яғни есептеу ойлауына әсерін көрсетеді.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Sabyrkhanova, L., Zhaidakbayeva, L. і Seitkhanova , A. 2024. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҮШІН SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 87, 3 (Вер 2024), 296–306. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.87.3.025.