Бұл мақалада қазіргі білім беру тәжірибесінің маңызды аспектісі - педагогтердің үздіксіз кәсіби дамуы (ПҮКД) туралы әртүрлі форматтағы деректерді жинау, ұйымдастыру, рәсімдеу және құрылымдау мәселелерін қарастырылған. Ұсынылған тәсіл біліктілікті арттыру курстары, тренингтер, семинарлар, конференциялар және басқа да білім беру іс-шаралары сияқты педагогтердің кәсіби дамуы туралы әртүрлі ақпаратты тиімді өңдеуге және талдауға қабілетті жүйені құруға бағытталған. Негізгі ПҮКД процестерін талдаудан және деректерге қойылатын талаптарды анықтаудан бастап, құрылымдық ақпараттық модель мен деректер архитектурасын құруға дейін әдістемені әзірлеудің негізгі кезеңдері сипатталған. Әртүрлі көздерден деректерді жинау әдістеріне, оларды кейіннен талдау және визуализациялау үшін ретке келтіру және ресімдеуге ерекше назар аударылады. Зерттеу нәтижелері ПҮКД бойынша мамандандырылған ақпараттық жүйелерді әзірлеу және енгізу үшін, сондай-ақ білім беру саласындағы деректерді талдау мен басқарудың қолданыстағы әдістерін жетілдіру үшін пайдаланылуы мүмкін.
ПЕДАГОГТЕРДІҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМЫТУ БОЙЫНША ДЕРЕКТЕРДІ ӨҢДЕУ ЖӘНЕ БАСҚАРУ
Жарияланған June 2024
61
39
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Нурбекова, Ж., Досымбек, Д., Бешеев, Д. і Досымбек, С. 2024. ПЕДАГОГТЕРДІҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМЫТУ БОЙЫНША ДЕРЕКТЕРДІ ӨҢДЕУ ЖӘНЕ БАСҚАРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 86, 2 (Чер 2024), 323–332. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.86.2.029.