Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ГЕНЕРАТИВТІ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ПРОГРАММАЛАУДАН ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ БІЛІМІН БАҚЫЛАУДАҒЫ РӨЛІ

Жарияланған September 2024

29

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Торайғыров уиверситеті, Павлодар қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Мақалада генеративті жасанды интеллект (GenAI) технологиясының жоғары оқу орындарындағы программалау пәнінен студенттердің білімін бағалаудағы рөлі қарастырылады. Заманауи білім беру жүйесінде GenAI автоматтандырылған бағалау жүйелерін дамытуға, студенттердің кодын тексеру және кері байланыс беру процесін тиімді жүргізуге мүмкіндік береді. Мақалада GenAI  автоматтандыру, объективтілік, және персонализация сияқты артықшылықтары талқыланып, оның студенттердің білімін бағалаудағы мүмкіндіктері мен қолдану тәсілдері көрсетіледі. Сонымен қатар, GenAI технологияларының білім беру процесіне интеграциялау барысында туындайтын этикалық және техникалық мәселелер де қарастырылады. Нәтижесінде, GenAI программалау білімін бағалау саласында жаңа көзқарас ұсынып, білім сапасын арттыруға үлес қосатыны анықталады.

Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Сағымбаева, А., Жаксылыков, А., Шекербекова, Ш. і Жамкеева, А. 2024. ГЕНЕРАТИВТІ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ПРОГРАММАЛАУДАН ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ БІЛІМІН БАҚЫЛАУДАҒЫ РӨЛІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 87, 3 (Вер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.87.3.027.