Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ИНФОРМАТИКА БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН МОНИТОРИНГІЛЕУ ҮШІН КРИТЕРИАЛДЫ-БАҒАЛАУ КЕШЕНІН ӘЗІРЛЕУ

Жарияланған September 2024

19

1

Г. Абдулкаримова +
Казахский национальный педагогический университет им. Абая, Алматы
https://orcid.org/0000-0003-3381-0301
Д. Исабаева+
Алматы Менеджмент Университет, Алматы қ.
https://orcid.org/0000-0002-9979-3121
А. Аканова+
Алматы Менеджмент Университет, Алматы қ.
Казахский национальный педагогический университет им. Абая, Алматы
Алматы Менеджмент Университет, Алматы қ.
Алматы Менеджмент Университет, Алматы қ.
Аңдатпа

Зерттеу информатика бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау үшін критериалды-бағалау кешенін әзірлеуге арналған. Зерттеудің мақсаты - білім беру процесінің сапасын және оқушылардың да, оқытушылардың да қанағаттануын арттыруға мүмкіндік беретін тиімді мониторинг жүйесін бағдарламалық іске асыруды құру. Зерттеу шеңберінде мынадай міндеттер қойылды: оқу жетістіктерін бағалаудың қолданыстағы әдістерін талдау; бағалаудың автоматтандырылған тетіктерін қамтитын критериалды-бағалау кешенінің архитектурасын әзірлеу; әзірленген кешенді және оның оқушылардың үлгеріміне әсерін тексеру үшін эмпирикалық зерттеу жүргізу. Зерттеу әдістемесі теориялық талдау, жүйені енгізу тиімділігін бағалау және оқытушылар мен оқушылардан кері байланыс алу үшін сауалнама және деректерді талдау әдістері қолданылды. Бұл зерттеудің маңыздылығы әртүрлі білім беру мекемелерінде бейімделуге және қолдануға болатын оқу жетістіктерін бағалаудың инновациялық тәсілін әзірлеу болып табылады. Зерттеу нәтижелері білім беру технологиялары мен білім сапасын бағалау саласындағы қосымша зерттеулерге негіз бола алады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абдулкаримова , Г., Исабаева, Д. і Аканова, А. 2024. ИНФОРМАТИКА БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН МОНИТОРИНГІЛЕУ ҮШІН КРИТЕРИАЛДЫ-БАҒАЛАУ КЕШЕНІН ӘЗІРЛЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 87, 3 (Вер 2024), 207–218. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.87.3.018.