Бұл мақала критериалды бағалауға арналған. Ол оқушылардың білімі мен дағдыларын бақылау мен бағалауға арналған жалғыз бағалау жүйесі болып табылады. Сондай-ақ, жаңа бағалау жүйесі мектептердегі алдыңғы дәстүрлі бағалау жүйесімен салыстырылады. Мақсаттар мен міндеттер және кері байланыс бағалауға қатысты. Критериалды бағалаудың басты мақсаты - оқушылардың оқуы туралы ақпараттың объективтілігі мен сенімділігін көрсету. Оқушылардың жоғары ойлау туралы ақпарат беріледі. Мақалада Қазақстан Республикасының жаңа бағалау жүйесімен бірге жаңартылған білім беру мазмұнына көшу айтылған. Жағартылған білім мазмұны қалыптастырушы және жиынтық бағалауды талдау, мысалы Блум таксономиясы, ми немесе ақыл-ой картасы, заманауи қосымшалар сияқты бағалау критерийлері мен бағалау құралдарының рөлі сияқты зерттеу әдістерін қамтиды, сонымен қатар тестерлер әр оқушының шығармашылық және сыни ойлау қабілеттерін дамытады.
МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
Жарияланған September 2021
140
226
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Хасенова, А., Карымсакова , А. і Закирова , А. 2021. МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 75, 3 (Вер 2021), 189–196. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-7901.23.