Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ТИПТІК ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖӘНЕ ТИПТІК ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН САРАПТАУДА МАЗМҰН САПАСЫН БАҒАЛАУ ПРОЦЕССІН АҚПАРАТТЫҚ МОДЕЛЬДЕУ

Жарияланған September 2021

134

287

Ж.К. Нұрбекова+
Казахский национальный педагогический университет имени Абая, г.Алматы, Казахстан, 1Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования Министерства образования и науки Республики Казахстан
Г.М. Кусаинов+
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДБҰ, Нұр-Сұлтан қ., Қазақстан
Р.К. Михалев+
ҚР Білім және ғылым министрлігінің Білім мазмұнын сараптау республикалық ғылыми -практикалық орталығы
А.Ш. Танирбергенова+
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДБҰ, Нұр-Сұлтан қ., Қазақстан
Казахский национальный педагогический университет имени Абая, г.Алматы, Казахстан, 1Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования Министерства образования и науки Республики Казахстан
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДБҰ, Нұр-Сұлтан қ., Қазақстан
ҚР Білім және ғылым министрлігінің Білім мазмұнын сараптау республикалық ғылыми -практикалық орталығы
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДБҰ, Нұр-Сұлтан қ., Қазақстан
Аңдатпа

Бұл мақалада типтік оқу жоспарлары мен типтік оқу бағдарламаларын сараптауда мазмұн сапасын бағалау технологиясы талқыланады. Сызықтық-концентрлі түрде жасалынған дәстүрлі және жаңартылған типтік оқу бағдарламаларын зерттеу нәтижелері ұсынылған. Типтік оқу бағдарламаларының мета-пәндік бағдарлануымен байланысты іске асыру мәселелері көрсетілген. Әрбір жеке пән бойынша жоспарлауды көздейтін жаңа форма ұсынылды. Жаңартылған типтік оқу бағдарламаларының негізгі мазмұнды айырмашылықтарының ішінде орта білімнің құндылықтары, күтілетін нәтижеге сәйкес бағдарламалардың құрылымы, пәндік оқу жоспарларының спиральді құрылымы, білім беру мақсаттарының таксономиясы, функционалдық сауаттылық, білім беру пәндерінің бөлімдері мен тақырыптарының мазмұнының қазіргі тенденцияларға сәйкестігі және әлеуметтік маңызы бар құзыреттілікті дамытуға және қалыптастыруға бағдарлану және т.б. қарастырылды. Типтік оқу жоспарлары мен типтік оқу бағдарламаларын бағалау және сараптамалық шешімдер қабылдау технологиясын жетілдіру ұсынылады.

Бұл зерттеу Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясында «Білім мен ғылым жүйесін жаңғыртудың ғылыми негіздері» атты  ғылыми -техникалық бағдарламасы аясында жүргізілді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Нурбекова, Ж., Кусаинов, Г., Михалев, Р. і Танирбергенова, А. 2021. ТИПТІК ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖӘНЕ ТИПТІК ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН САРАПТАУДА МАЗМҰН САПАСЫН БАҒАЛАУ ПРОЦЕССІН АҚПАРАТТЫҚ МОДЕЛЬДЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 75, 3 (Вер 2021), 138–147. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-7901.17.