Мақалада кәсіби бағдар беру жұмысын цифрлық трансформациялаудағы педагогтің киберкәсіби
құзіреттілігінің маңыздылығы қарастырылады. Мақаланың өзектілігін ашу үшін жалпы орта білім беру мекемелерінде кәсіптік бағдарлау жұмысының қолданыстағы жүйесінің жұмыс істеуіне көп факторлы талдау жүргізілді. Жүргізілген сауалнама нәтижелері бойынша жоғары сынып оқушыларын кәсіби бағдарлаудың
дәстүрлі құралдарының цифрлық құралдарға қарағанда едәуір басым болуы байқалады. Бұл жағдай жоғары сынып оқушыларының кәсіптік бағдар беруді ұйымдастыру саласындағы қазіргі заманғы сұраныстарына сәйкес келмейді, сонымен қатар мұғалімдер мен психологтардың цифрлық құралдарды қолдана отырып оны көрсетуге дайын еместігін көрсетеді. Сондықтан мақалада цифрлық білім беру ортасындағы киберкәсіби құзыретті педагог IT-, STEM-, STEAM- және STREAM- кәсіптер салаларында оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауды кәсіби бағдарлы қолдау саласындағы сұраныстарын қанағаттандыра алындай болуы қажеттілігі туралы тұжырым жасалады.
КӘСІБИ БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСЫН ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДАҒЫ ПЕДАГОГТІҢ КИБЕРКӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ МАҢЫЗЫ
Жарияланған December 2021
98
338
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Назкенова, Б. 2021. КӘСІБИ БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСЫН ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДАҒЫ ПЕДАГОГТІҢ КИБЕРКӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ МАҢЫЗЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 188–196. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7901.26.