Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

КӘСІБИ БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСЫН ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДАҒЫ ПЕДАГОГТІҢ КИБЕРКӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ МАҢЫЗЫ

Жарияланған December 2021
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

 Мақалада кәсіби бағдар беру жұмысын цифрлық трансформациялаудағы педагогтің киберкәсіби
құзіреттілігінің маңыздылығы қарастырылады. Мақаланың өзектілігін ашу үшін жалпы орта білім беру мекемелерінде кәсіптік бағдарлау жұмысының қолданыстағы жүйесінің жұмыс істеуіне көп факторлы талдау жүргізілді. Жүргізілген сауалнама нәтижелері бойынша жоғары сынып оқушыларын кәсіби бағдарлаудың
дәстүрлі құралдарының цифрлық құралдарға қарағанда едәуір басым болуы байқалады. Бұл жағдай жоғары сынып оқушыларының кәсіптік бағдар беруді ұйымдастыру саласындағы қазіргі заманғы сұраныстарына сәйкес келмейді, сонымен қатар мұғалімдер мен психологтардың цифрлық құралдарды қолдана отырып оны көрсетуге дайын еместігін көрсетеді. Сондықтан мақалада цифрлық білім беру ортасындағы киберкәсіби құзыретті педагог IT-, STEM-, STEAM- және STREAM- кәсіптер салаларында оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауды кәсіби бағдарлы қолдау саласындағы сұраныстарын қанағаттандыра алындай болуы қажеттілігі туралы тұжырым жасалады.

.pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Назкенова, Б. 2021. КӘСІБИ БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСЫН ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДАҒЫ ПЕДАГОГТІҢ КИБЕРКӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ МАҢЫЗЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 188–196. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7901.26.