Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ӘЛЕУМЕТТІК САУАЛНАМА НӘТИЖЕЛЕРІ: ЦИФРЛАНДЫРУДЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДАҒЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРҒА ӘСЕРІ

Жарияланған June 2022

203

229

А.Р. Турганбаева+
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
А.Е. Шахан+
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

 Мақалада цифрландыру үрдісінде туындайтын тәуекелдерді анықтау бойынша зерттеу нәтижелері көрсетілген. Мақаланың басында білім беруді цифрландыру тәуекелдеріне сипаттама көрсетіліп, тәуекелдерді анықтау, талдау үшін әлеуметтік әдістер ретінде студенттердің білім беруді цифрландыру туралы қатынасы сауалнама арқылы анықталды, ол Шығыс Қазақстан облысы, Батыс Қазақстан облысы және Алматы қаласы студенттерінің арасында жүргізілді. Сауалнама нәтижесі арқылы білім беруде цифрландыру үрдісінің артықшылықтары мен кемшіліктері, педагогикалық тәуекелдері, психологиялық тәуекелдері, таным тәуекелдері және жалпы цифрландырудың заманауи білім берудегі маңыздылығы анықталды. Болашақта жасалатын білім беру технологиялары мен оқыту платформалары осы тәуекелдердің алдын-алуды ескеру керек. Респонденттер жауаптары бойыншы тікелей қарым-қатынастың азайғандығы мен оқыту форматының қашықтықтан электронды оқыту мен аудиториялық оқытудың үйлесімінің қажеттілігі айқындалады.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Турганбаева, А. і Шахан, А. 2022. ӘЛЕУМЕТТІК САУАЛНАМА НӘТИЖЕЛЕРІ: ЦИФРЛАНДЫРУДЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДАҒЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРҒА ӘСЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 78, 2 (Чер 2022), 252–259. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7901.31.