Мақала педагогикалық университетте болашақ информатика мұғалімдеріне есептеу информатикасын оқыту бойынша эксперименттік зерттеудің нәтижесі болып табылады. Эксперимент Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің Математика, физика және информатика институтының базасында жүргізілді. Есептеу информатикасы саласындағы эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргізудің техникасы мен әдістері сипатталған. Эксперименттік жұмыстың нәтижелерін талдау кесте және диаграмма түрінде графикалық түрде берілген. Алынған нәтижелердің сенімділігі MS Excel бағдарламасында тексерілді. Эксперименттік топ нәтижелері мен бақылау тобында алынған нәтижелер арасындағы айырмашылық айтарлықтай және статистикалық маңызды. Айырмашылықтардың маңыздылығын бағалау үшін Пирсонның χ2 мәні қолданылды. Эксперименттік жұмыс нәтижесінде болашақ информатика мұғалімдеріне есептеуіш информатиканы оқытудың әзірленген әдістемесінің тиімділігі құзіреттілікке негізделген әдіс контексінде тексерілді.
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ЕСЕПТЕУ ИНФОРМАТИКАНЫ ЖОБАЛАУ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
Жарияланған December 2021
146
80
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Камалова, Г. і Ревшенова, М. 2021. БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ЕСЕПТЕУ ИНФОРМАТИКАНЫ ЖОБАЛАУ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 174–181. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7901.24.