Бұл мақалада 4-сыныптың математика курсында қиын тақырыптарды оқып үйренудің кейбір мәселелері қарастырылған. Бағдарламаның мазмұны мен оның "Математика" ОӘК-де жүзеге асырылуына талдау жасалады. Бастауыш мектептегі математикалық білімнің жаңартылған мазмұнының алдыңғы бағдарламалардан айтарлықтай айырмашылықтары бар. 4-сынып бағдарламасының айрықша ерекшелігі – материал жарты жылдық бойынша біркелкі бөлінбеген, сондай-ақ бастауыш мектепте бұрын оқылмайтын бірнеше қиын тақырыптар енгізілген. 4-сынып оқулығын әзірлеу кезінде авторлармен оқытудың іс-әрекеттік тәсілдемесін жүзеге асыратын жаттығулар жүйесі жасалған. Ақпаратты қабылдау үш кезеңнен тұрады. Әрбір сабақта рефлексия кезеңінде жаңа ақпарат туралы пікір алмасуға, жаңа білімді алуға ынталандыруға, жаңа ақпарат пен бар білімі арасында қатынас орнату, өзінің позициясын өндеу, оқу үдерісін бағалауға екпін ұсынылған.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНЫҢ 4-СЫНЫП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДАҒЫ ҚИЫН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ОҚЫП ҮЙРЕНУ МӘСЕЛЕСІ ТУРАЛЫ
Жарияланған June 2021
341
655
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Акпаева, А. , Лебедева, Л. і Мынжасарова, М. 2021. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНЫҢ 4-СЫНЫП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДАҒЫ ҚИЫН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ОҚЫП ҮЙРЕНУ МӘСЕЛЕСІ ТУРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 69, 1 (Чер 2021), 18–24. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7901.03.