Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ОПЕРАТОРЛАРДЫҢ БӨЛІКТЕНУІ МӘСЕЛЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫ МЕН БАҒЫТТАРЫ

Жарияланған December 2022
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Пәнаралық байланыс ғылыми ұғымдарды тиімді түрде қалыптастыруды  және оқып үйренетін теорияны терең түсінуді қамтамасыз етеді. Сонымен қатар ол ғылымды интеграциялауға, білімнің әртүрлі салаларының арасындағы байланысты дамытуға, пәндердің ғылым жүйесіндегі орнын анықтауға септігін тигізеді. Табиғаттанудың көптеген есептері дифференциалдық теңдеулерге келтірілетіні белгілі. Оны шешуде дифференциалдық операторлардың бөліктенуі мәселелерін қолдана отырып математикалық біліктілікті, дағдыны, интуицияны бір сөзбен айтқанда, математикалық мәдениетті игеруге болады. Әлемтануды тәрбиелеуде математикалық ұғымдарды басқа ғылымдарда нәтижелі қолдануды көрсету маңызды орын алады. Математикалық модельдеудің яғни дифференциалдық теңдеудің құндылығы оның ұғымдарын формулаларын, әдістерін, алгоритмдерін механиктер мен физиктерді қоспағанда инженер-техниктер, химиктер, биологтар, экономистер және басқа да ғылым өкілдері пайдалануы мүмкін. Қазіргі таңда математикалық модельдеу кез келген  ғылымның  әдіснамасының  жаңа  универсалды компоненті  ретінде байқалуда.

pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Біргебаев, А. і Сахабаева, А. 2022. ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ОПЕРАТОРЛАРДЫҢ БӨЛІКТЕНУІ МӘСЕЛЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫ МЕН БАҒЫТТАРЫ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 80, 4 (Груд 2022), 89–96. DOI:https://doi.org/10.51889/2005.2022.64.37.010.