Д.М Ахманова
ГЕОМЕТРИЯНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
31-36
В.Н. Косов, А.Б. Медешова, Ж.М. Жұмабаева
«МӘҢГІЛІК ЕЛ» ПАТРИОТТЫҚ АКТІСІНІҢ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ РӨЛІ
183-188
Б.Ж. Майбазарова, Қ.Х. Баетов
GEOGEBRA ПРОГРАММАСЫ КӨМЕГІМЕН КЕҢІСТІКТЕГІ ФИГУРАЛАРДЫҢ ҚИМАСЫН САЛУ ӘДІСТЕМЕСІ
97-103
Ф.Ө Маликова,А.Т Төлеушова,Р.С Рыскелді
ҚОЛТАҢБАНЫ ВИЗУАЛИЗАЦИЯЛАУ ӘДІСТЕМЕСІ
370-373
Ж.Қ Астамбаева,А.Е Жумабаева
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АЛГОРИТМДІК САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
285-290
Н. Заурбеков,Т. Исаев
ТЕҢСІЗДІКТЕР ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ГРАФИКАЛЫҚ ІСКЕРЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
97-105
Л.Е. Совет,С.Е. Касенов,А.М. Тлеулесова,Б.М. Иманбаев,Г.Б. Әбен
ФИГУРАНЫҢ АУДАНЫН ТАБУДА АНЫҚТАЛҒАН ИНТЕГРАЛДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
123-131
И.А. Пирманов,Ж.Ж. Айнакулов,Д.В. Зуев,Н.В. Астапенко,И.О. Федоров,К.Т. Кошеков
ҰШАҚ ЖӨНДЕУ ҮШІН VR ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫН ӨНДІРУ ТӘРТІБІ
143-149