Т.О Балықбаев,Е.Ы Бидайбеков
ФӘРӘБИ - ОЙШЫЛ-МАТЕМАТИК, ЖАРАТЫЛЫСТАНУШЫ, ПЕДАГОГ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДЕ
16-23
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Е.К. Хеннер,Е.М. Байзакова
МЕКТЕПТІҢ ИНФОРМАТИКА-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ТУРАЛЫ
195-205
М. Аль-Хамза
АЛ-ФАРАБИ – ҰЛЫ МҰСЫЛМАН ФИЛОСОФЫ, МАТЕМАТИК ЖӘНЕ ҰСТАЗ
9-15
А.А. Акжолова,Г.Б. Камалова,Ш.Н. Куттыкожаева
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУ МАЗМҰНЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
166-178
А.К. Шоканов, Б.Е. Евниев, Е.А. Оспанбеков
«МЕССБАУЭР ЭФФЕКТІСІ» ФИЗИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСЫ
120-125
M.T. Искакова,М. Қ. Шуақаев, Е.А. Тұяқов,К.Т. Назарбекова
ФИБОНАЧИ САНДАРЫ ТУРАЛЫ Р. КАЛМАННЫҢ МӘСЕЛЕСІ
28-33
Қ.С Дальбекова,Ф.Р Гусманова,С.Б Беркімбаева,А.К Искакова
ШЕКТЕУЛІ УАҚЫТ АРАЛЫҒЫНДАҒЫ СТАЦИОНАРЛЫ ЕМЕС ЖҮЙЕЛЕРДІҢ ТҰРАҚТЫЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
52-58