Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЛЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-ФУНКЦИОНАЛДЫҚ МОДЕЛІ

Жарияланған December 2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ
Аңдатпа

Қазіргі қоғамда жаңа білім алу, ақпараттық технологияларды, қоғамдық және ақпараттық үдерістерді басқару әдістерін игеру аса маңызды. Бұл ақпарат пен ғылыми білім қоғамның жалпы стратегиялық жағдайларын айқындайтын факторларға айналғандығы, бүгінгі күні оқушылардың ақпараттық құзырлылығын қалыптастыруға көп көңіл бөлу қажеттігін көрсетеді. Бұл мақалада информатиканы оқытуда оқушылардың ақпараттық құзырлылығын қалыптастыру үдерісі қарастырылып, оқушылардың ақпараттық құзырлылығын қалыптастыру үдерісін моделдеуді зерттеген әртүрлі еңбектер талданды. Тиісті әдебиеттерді талдау негізінде мақалада оқушылардың ақпараттық құзырлылығын қалыптастыру деңгейі мен өлшемдерін анықтау қарастырылды. Талдау нәтижесінде оқушылардың ақпараттық құзырлылығын қалыптастыру ұйымдастырушылық және педагогикалық шарттармен қамтамасыз етілетіні анықталды, олардың ішінде оқу үдерісінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын мақсатты қолдану; оқушылардың ақпараттық құзырлылығын уақытылы және сапалы бақылау жүргізу.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Шекербекова, Ш. , Салгожа, И. і Тойшыбек T. 2020. ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЛЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-ФУНКЦИОНАЛДЫҚ МОДЕЛІ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 72, 4 (Груд 2020), 282–288. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7901.44.