Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МАТЕМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ЖЕТІСТІГІНЕ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫ САҚТАУҒА ӘСЕРІ

Жарияланған June 2023
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Аңдатпа

Математикалық талдау пәндері күрделі және бір-бірімен тығыз байланысты. Демек, математика тақырыптары мен мазмұнын сақтау дағдылары оқу процесінде маңызды рөл атқарады. Бұл зерттеу математикалық талдау курсын оқу процесінде студенттердің оқу жетістіктері мен ақпаратты сақтау дағдылары бойынша белсенді оқытудың тиімділігін зерттеуге бағытталған. Тиісті гипотеза: белсенді оқыту жетістікке жетуде және оқушылардың есте сақтау дағдыларын сақтауда әдеттегі дәстүрлі оқытуға қарағанда тиімдірек. Белсенді оқытуды енгізу бірінші курс студенттері (200) арасында жүргізілді және оқу жылының көктемгі семестрінде 14 аптаға созылды. Тестілеуге дейінгі және кейінгі тестілеу схемалары қолданылды және ұпайлар статистикалық түрде түсіндірілді. Нәтижелер студенттердің математикалық талдау курсындағы жетістіктері мен есте сақтау дағдыларына белсенді оқытудың айтарлықтай әсері бар екенін көрсетті.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Nurbavliyev, O., Gur, T. , Аlmas A. і Abdulbaki, M. 2023. БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МАТЕМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ЖЕТІСТІГІНЕ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫ САҚТАУҒА ӘСЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 82, 2 (Чер 2023), 140–146. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.82.2.015.