Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МАТЕМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ЖЕТІСТІГІНЕ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫ САҚТАУҒА ӘСЕРІ

Жарияланған June 2023

119

65

O. Нурбавлиев+
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Т. Гюр+
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
А. Алмас+
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
М. Абдулбаки+
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Сулейман Демирел университеті, Алматы қ.
Аңдатпа

Математикалық талдау пәндері күрделі және бір-бірімен тығыз байланысты. Демек, математика тақырыптары мен мазмұнын сақтау дағдылары оқу процесінде маңызды рөл атқарады. Бұл зерттеу математикалық талдау курсын оқу процесінде студенттердің оқу жетістіктері мен ақпаратты сақтау дағдылары бойынша белсенді оқытудың тиімділігін зерттеуге бағытталған. Тиісті гипотеза: белсенді оқыту жетістікке жетуде және оқушылардың есте сақтау дағдыларын сақтауда әдеттегі дәстүрлі оқытуға қарағанда тиімдірек. Белсенді оқытуды енгізу бірінші курс студенттері (200) арасында жүргізілді және оқу жылының көктемгі семестрінде 14 аптаға созылды. Тестілеуге дейінгі және кейінгі тестілеу схемалары қолданылды және ұпайлар статистикалық түрде түсіндірілді. Нәтижелер студенттердің математикалық талдау курсындағы жетістіктері мен есте сақтау дағдыларына белсенді оқытудың айтарлықтай әсері бар екенін көрсетті.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Nurbavliyev, O., Gur, T. , Аlmas A. і Abdulbaki, M. 2023. БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МАТЕМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ЖЕТІСТІГІНЕ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫ САҚТАУҒА ӘСЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 82, 2 (Чер 2023), 140–146. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.82.2.015.