Математикалық талдау пәндері күрделі және бір-бірімен тығыз байланысты. Демек, математика тақырыптары мен мазмұнын сақтау дағдылары оқу процесінде маңызды рөл атқарады. Бұл зерттеу математикалық талдау курсын оқу процесінде студенттердің оқу жетістіктері мен ақпаратты сақтау дағдылары бойынша белсенді оқытудың тиімділігін зерттеуге бағытталған. Тиісті гипотеза: белсенді оқыту жетістікке жетуде және оқушылардың есте сақтау дағдыларын сақтауда әдеттегі дәстүрлі оқытуға қарағанда тиімдірек. Белсенді оқытуды енгізу бірінші курс студенттері (200) арасында жүргізілді және оқу жылының көктемгі семестрінде 14 аптаға созылды. Тестілеуге дейінгі және кейінгі тестілеу схемалары қолданылды және ұпайлар статистикалық түрде түсіндірілді. Нәтижелер студенттердің математикалық талдау курсындағы жетістіктері мен есте сақтау дағдыларына белсенді оқытудың айтарлықтай әсері бар екенін көрсетті.
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МАТЕМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ЖЕТІСТІГІНЕ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫ САҚТАУҒА ӘСЕРІ
Жарияланған June 2023
119
65
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Nurbavliyev, O., Gur, T. , Аlmas A. і Abdulbaki, M. 2023. БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МАТЕМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ЖЕТІСТІГІНЕ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫ САҚТАУҒА ӘСЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 82, 2 (Чер 2023), 140–146. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.82.2.015.